Visszatérités
Megtiszteltetés számunkra, hogy boldog és elégedett ügyfeleink vannak. Internetes vásárlóként először akkor tudja értékelni a vásárlást, amikor az árut a kezében tartja, így mindig 14 nap áll rendelkezésére a teljes visszaküldésre, de ehhez az kell, hogy az árut nem használt állapotban és sértetlen csomagolásban küldje vissza, és olyan állapotban kell lennie, hogy könnyen újra el tudjuk adni a terméket újként. Megkérjük, hogy ne nyissa ki, ne nyomtassa ki és ne forgassa el az árut, ha vissza szeretné küldeni, mivel ez a legtöbb terméken látható/követhető. Ha igen, az árut a vevő költségére visszautasítják.
1. lépés: Üzenet küldése

Ha valamit vissza kell küldenie, mindig vegye fel velünk a kapcsolatot üzenet formájában, hogy a visszaküldött csomagot megfelelően tudjuk feldolgozni. Ezután kap egy nyomtatandó visszaküldési címkét.
2. lépés: Csomagoljon megfelelően és tegye fel a visszaküldési címkét

Tegye a megfelelően becsomagolt tárgyakat a csomagba, és zárja le alaposan. Ha a terméket a gyártó speciális csomagolásban szállította (pl. parfüm), az eredeti csomagolást is szükséges a visszaküldéshez. Ezután helyezze a csomagra a visszaküldési címkét.
3. lépés: Küldje el a csomagot

Adja le a csomagot a helyi csomagmegőrzőben - a csomag visszaküldése a BEAUTYCOS-nak 12,95 €-ba kerül. Ha a panaszát jóváhagyták, a BEAUTYCOS visszatéríti a 12,95 €-t.
4. lépés: Az összegek visszatérítése

Automatikusan kap egy visszaigazolást per. E-mail, amikor regisztráljuk a visszatérést a készletünkön. Ez 7-10 munkanapot vesz igénybe. Ezután visszatérítjük a vásárlási összeget a használt fizetési módra.
Időről időre előfordulhat, hogy egyes termékeink elfogynak, és ezért automatikusan eltávolítjuk őket az üzletből. Ebben az esetben javasoljuk, hogy folyamatosan ellenőrizze az üzletet, hogy lássa, mikor lesz újra készleten a termék. Végül a Facebookon is követheti, vagy feliratkozhat a híreinkre e-mailben.
Feltételek
Mindig 14 nap áll rendelkezésére a teljes visszatéréshez, azonban ehhez az kell, hogy az árut nem használt állapotban és sértetlen csomagolásban küldjék vissza, és olyan állapotban kell lennie, hogy a terméket késedelem nélkül újként tudjuk értékesíteni. Megkérjük, hogy ne nyissa ki, ne nyomtassa ki és ne forgassa el az árut, ha vissza szeretné küldeni, mivel ez a legtöbb terméken látható/követhető. Ha igen, az árut a vevő költségére visszautasítják.
Ha valamit vissza kell küldenie, mindig vegye fel velünk a kapcsolatot üzenet formájában, hogy a visszaküldött csomagot megfelelően tudjuk feldolgozni. A visszaküldött csomagot mindig megfelelően kell csomagolni, hogy a termék jól védve legyen a szállítás során.Ön felelős a csomagért/áruért, amíg meg nem kapjuk azt. Ha megbánta a vásárlást, vagy a termék cseréjére van szüksége, akkor a szállítási költséget Önnek kell fizetnie. A visszaküldési címke ára 12,95 €. Ha Ön olyan panaszt nyújtott be, amelyet jóváhagytak, akkor a BEAUTYCOS visszatéríti az összeget.
Ha a csomagot nem veszik át a határidőn belül (14 nap), a csomagot visszaküldjük - a címzettnek történő szállításért és a BEAUTYCOS-hoz történő visszaküldésért a címzett felel.
Ha helytelen címet írt be a csomagján, akkor a BEAUTYCOS-hoz való visszaküldésért, valamint az esetleges új küldemény szállítási díjáról ismét önnek kell elszámolnia. Nem kapunk tételeket per. kérés vagy küldött nélkül átcsoportosítás, így meg kell felvenni a postán.
Garancia
Az igényérvényesítési jog 24 hónapig érvényes. Csak azt írja elő, hogy ésszerű időn belül, azaz a hiba feltárásától számított 2 hónapon belül kell hirdetni.
Panaszok - A termék nem felel meg az igényeimnek: Ha olyan sértetlen terméket kap, amely használat után nem felel meg az elvárásainak, nem tudjuk visszatéríteni a terméket. Ennek oka higiéniai megfontolások, valamint az, hogy a terméket nem lehet 3. félnek továbbértékesíteni.
A BEAUTYCOS nem tudja garantálni a különböző termékek hatását vagy eredményeit, mivel minden hajszál más és másképp reagálhat. Ha kifejezetten a haj megújítására rendelt terméket, akkor nem vállalunk garanciát. A hajhullás sok mindenre vezethető vissza, és személyenként hihetetlenül egyéni. Vegye figyelembe, hogy a genetikai hajhullás nem változtatható meg. Bizonyos esetekben a gyártó elérhetőségeire hivatkozhatunk, ha nem érte el a kívánt eredményt.A termékekkel kapcsolatos összes leírásunk tájékoztató jellegű, és a gyártók által biztosított. A BEAUTYCOS nem garantálja a hatást.
Reklamációk - A termékem hibás: Ha ghd vasalót vásárol, 2 év garanciát kap a BEAUTYCOS-nál, üzletben vagy webshopban vásárolt stylingjára. Ne felejtse el eltávolítani a hologramot a vashuzalról, mivel ez a garancia-bizonyíték. Ha ezt eltávolítja, a garancia érvényét veszti.Reklamáció miatti visszaküldéskor mindig vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy elkészíthessék Önnek a visszaküldési címkét. A visszaküldési címke 12,95 €-ba kerül, és a BEAUTYCOS fizeti, ha a reklamációt elfogadják.Ha a reklamációt elutasítják, az ügyfélnek kell fizetnie a BEAUTYCOS-hoz történő oda-vissza szállítást. Ha egy csomagot a BEAUTYCOS által megadott címkétől eltérő postai címkével küldenek vissza, a visszaküldést a BEAUTYCOS nem fedezi.
Ha úgy találjuk, hogy a termékben nincs hiba vagy hiányosság, a reklamációt elutasítjuk. A tétel vizsgálatáért legfeljebb 30 € összeget számíthatunk fel. Ha a termék nem felelős módon, a BEAUTYCOS nem tudja kicserélni a terméket. Az ügyfélszolgálatnak megfelelően panaszát bármikor leadhatja valamelyik üzletünkben, de hosszabb feldolgozási idővel kell számolnia, mivel a tétel az üzlet szállítási folyamatában szerepel.
Allergiás vagy?
Ha van olyan összetevő vagy bármi más, amiről tudja, hogy allergiás, akkor mindig szívesen vesszük, ha kapcsolatba lép velünk, hogy betekintést nyerjen a termékeink összetevőinek listájába. Ellenkező esetben utalunk üzleteinkre, ahol a termék hátoldalát láthatja és olvashatja.
Ha valamit vissza kell küldenie, mindig vegye fel velünk a kapcsolatot üzenet formájában, hogy a visszaküldött csomagot megfelelően tudjuk feldolgozni. A visszaküldött csomagot mindig megfelelően kell csomagolni, hogy a termék jól védve legyen a szállítás során.Ön felelős a csomagért/áruért, amíg meg nem kapjuk azt. Ha megbánta a vásárlást, vagy a termék cseréjére van szüksége, akkor a szállítási költséget Önnek kell fizetnie. A visszaküldési címke ára 12,95 €. Ha Ön olyan panaszt nyújtott be, amelyet jóváhagytak, akkor a BEAUTYCOS visszatéríti az összeget.
Ha a csomagot nem veszik át a határidőn belül (14 nap), a csomagot visszaküldjük - a címzettnek történő szállításért és a BEAUTYCOS-hoz történő visszaküldésért a címzett felel.
Ha helytelen címet írt be a csomagján, akkor a BEAUTYCOS-hoz való visszaküldésért, valamint az esetleges új küldemény szállítási díjáról ismét önnek kell elszámolnia. Nem kapunk tételeket per. kérés vagy küldött nélkül átcsoportosítás, így meg kell felvenni a postán.
Garancia
Az igényérvényesítési jog 24 hónapig érvényes. Csak azt írja elő, hogy ésszerű időn belül, azaz a hiba feltárásától számított 2 hónapon belül kell hirdetni.
Panaszok - A termék nem felel meg az igényeimnek: Ha olyan sértetlen terméket kap, amely használat után nem felel meg az elvárásainak, nem tudjuk visszatéríteni a terméket. Ennek oka higiéniai megfontolások, valamint az, hogy a terméket nem lehet 3. félnek továbbértékesíteni.
A BEAUTYCOS nem tudja garantálni a különböző termékek hatását vagy eredményeit, mivel minden hajszál más és másképp reagálhat. Ha kifejezetten a haj megújítására rendelt terméket, akkor nem vállalunk garanciát. A hajhullás sok mindenre vezethető vissza, és személyenként hihetetlenül egyéni. Vegye figyelembe, hogy a genetikai hajhullás nem változtatható meg. Bizonyos esetekben a gyártó elérhetőségeire hivatkozhatunk, ha nem érte el a kívánt eredményt.A termékekkel kapcsolatos összes leírásunk tájékoztató jellegű, és a gyártók által biztosított. A BEAUTYCOS nem garantálja a hatást.
Reklamációk - A termékem hibás: Ha ghd vasalót vásárol, 2 év garanciát kap a BEAUTYCOS-nál, üzletben vagy webshopban vásárolt stylingjára. Ne felejtse el eltávolítani a hologramot a vashuzalról, mivel ez a garancia-bizonyíték. Ha ezt eltávolítja, a garancia érvényét veszti.Reklamáció miatti visszaküldéskor mindig vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy elkészíthessék Önnek a visszaküldési címkét. A visszaküldési címke 12,95 €-ba kerül, és a BEAUTYCOS fizeti, ha a reklamációt elfogadják.Ha a reklamációt elutasítják, az ügyfélnek kell fizetnie a BEAUTYCOS-hoz történő oda-vissza szállítást. Ha egy csomagot a BEAUTYCOS által megadott címkétől eltérő postai címkével küldenek vissza, a visszaküldést a BEAUTYCOS nem fedezi.
Ha úgy találjuk, hogy a termékben nincs hiba vagy hiányosság, a reklamációt elutasítjuk. A tétel vizsgálatáért legfeljebb 30 € összeget számíthatunk fel. Ha a termék nem felelős módon, a BEAUTYCOS nem tudja kicserélni a terméket. Az ügyfélszolgálatnak megfelelően panaszát bármikor leadhatja valamelyik üzletünkben, de hosszabb feldolgozási idővel kell számolnia, mivel a tétel az üzlet szállítási folyamatában szerepel.
Allergiás vagy?
Ha van olyan összetevő vagy bármi más, amiről tudja, hogy allergiás, akkor mindig szívesen vesszük, ha kapcsolatba lép velünk, hogy betekintést nyerjen a termékeink összetevőinek listájába. Ellenkező esetben utalunk üzleteinkre, ahol a termék hátoldalát láthatja és olvashatja.












Validate your login
Bejelentkezés